Underbara torsdag

Tjänixen. Igår kom Sara och Miranda hit, så himla efterlängtat. Åååhhhhhhh, men nu är dom åkt. Tragiskt, det är vad det är. Jag önskar jag kunde ta mitt lim och limma fast dom i mitt golv så att de aldrig skulle komma loss. Fast då tänker jag att hur ska jag någonsin kunna dammsuga och skura under deras fötter? Ps. Ja jag vet att >dom< endast är talspråk men jag hatar av någon anledningen ordet >dem< så jag föredrar att använda de/dom ok hoppas det inte stör er annars sorry mvh mig liksom. Tillbaka till poängen. Igår promenerade vi runt i mina nyerövrade hoods, jag visade dom alla tunnlar där jag brukar klottra, gubben som gärna köper ut och de mest stöldbegärliga cykelställen. Typ det. Och jag fick en cykelkorg från dom!!!! Så snälla. Så jag släppte in dom och bjöd på lite broccoli- och fetaostpaj. På kvällen spelade vi spel, jag kom sist = dåligt spel... Och så åt vi hemmagjord bananglass och mörk choklad. Så braaaaaa kväll ändå, även fast jag kom sist på dumspelet. Mer om dagen i nästa inlägg så jag säger bara en sak: TO BE CONTINUED. (Så sa dom alltid på Pokémon när jag var liten men jag fattade ju inte vad continued betydde oki det var hemska tider)
Här kommer dom små knoddarna. Åh om ni ändå visste hur mycket jag kärlekar dessa organismer.

Uppdukat för kalas.

Vi kollade även lite i olika album. Minnen när de blir som starkast.

Majs. Det är najs.

Här är en gaffel och en kniv.

Min utsikt från fönstret. Lyckost med kvällssol.

Hehehe hade den nog lite för länge i ugnen.

Men god ändå. Tror jag.

Och pepprad med... peppar!!

Majsen skulle man ha till pajen om ni inte förstod det.
Det var lök i pajen också. Gååååt.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen