Söndagspyssel

Tjappa sena. Igår var det söndag för er dagvilsna. Då var det full rulle hemma hos familjen Emma Forever Alone Engström. Ok jag har kåmpizar men dom bor ju inte här mm ok precis. Jag städade, betalade en räkning, handlade, pluggade, tränade och lagade världsgod middag - ugnsbakad lax med fetaost och ugnsrostade rotfrukter med pestoyoghurt till. Jag tänkte att jag inte hade använt min ugn något och den sa att den kände sig lite bortglömd så jag pressade i hela middagen i den. Då blev den glad. Eftersom det för övrigt var strålande sol igår gick jag och satte mig ute på en bänk och läste i mina böcker. Oklart om jag inkräktade på äldreboendets bänk men det är ju ett roligt mysterium.

Idag har jag först varit på föreläsning, sen cyklat till stan och införskaffat mig toning och annat onödigt, pluggat lite och hör och häpna - tvättat!!!! Hade tvättid från fyra till sju så jag hann med tre maskiner. Så duktig!! Och inget blev missfärgat heller. Mellan tvättarna passade jag på att läsa i Folkhälsorapporten, springa och förbereda middag. Effektiv är bara mitt förnamn (bortsett från Emma Forever Alone). Hare bra!.!.!.!.! <--- c00lt


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen