Söndagslek

God kvällis. Har hunnit med en hel del idag faktiskt, men jag har samtidigt inte så mycket val. Gör jag det inte så gör ingen det hehehehe. Hur som haver, efter frukosten gick jag ut på en springtur. Sprang samma runda som igår, men nu var jag några sekunder långsammare vilket fick mig att fälla stora krokodiltårar *ännu mer poppis hos grannarna*. Efter det duschade jag och fixade lunch, innan jag cyklade till da skol. Vi hade lekar med en annan linjeförening, och mitt lag vann såklart hela alltihopa. Men inget pris = ovärt. Hihi skååja jag är glad. Efter lekarna så promenerade jag plus fem till ner till stan och kollade pyttelite i affärerna. När jag blir stor och rik ska jag köpa upp hela Lagerhaus lager, bara så ni vet. Och utvalda godbitar på Clas Ohlson, för det var där vi kollade. Sen cyklade jag hem, handlade lite i affären,  skypade med diverse familjemedlemmar, kollade PLL samtidigt som potatisen kokade, kollade PLL samtidigt som jag åt middag och nu bloggar jag. Intärästing lajf.

Det är verkligen jättefint att cykla längs Svartån om det är fint väder.

Så fint att jag pausade mitt cykelflow.

Här är min fina cykel. Visst är den fin? Snälla säg att den är fin.  Åh den är så fin.

Dressed for höst.
Har jag skött mina tänder ordentligt?? Svar ja. Jag använder Plackers everyday.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen