Sommarväder

Åh vilket fint väder det har varit idag!!! Känns som juli igen. Dagen har spenderats med att kolla på såpafotboll, dock deltog inte jag. Ingen från vårt program faktiskt. Men eftersom jag tänkte att det kan vara bra att ha kvar två ben som dessutom fungerar korrekt så avstod jah. Efter det gick jag och två till och några faddrar till ett café precis vid hamnen. Så himla fint!! Åt en årsförbrukning av glass, hehe. Men jag tänkte att det nog är sista glassen för den här sommaren, så jag gick all in. När vi var klara där cyklade jag och TIna till centrum och kollade på Hemtex. Behövde förbruka min 50 kronorscheck som går ut om någon dag. Så jag fick med mig två kökshanddukar. Intressant intressant. Nu ska jag strax fixa håret inför kvällens sittning. Så kulis. Ha en fin lördagskväll kåmpizar!!!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen