Sköna morgon

God morrrrning. Vaknade vid åtta imorse, har lite att hinna med idag likzåm. Började med frulle - smoothie och gröt. Det suger att inte ha någon micro, för vet ni hur brutalt mixern lät när jag försökte mixa alla frysta bär? Nu är jag förmodligen hatad av samtliga grannar i huset. Och vet ni hur mycket det suger att behöva göra gröt i kastrull? En hel extra kastrull att diska. Och vet ni hur mycket det suger att inte ha diskmaskin??? Ok nog med klagomål. Det var i alla fall gott. I smoothien hade jag frysta hallon, blåbär, mango och yoghurt. Fast yoghurten var inte fryst dårå. Gröten gjorde jag på fiberberikade havregryn, vatten, linfrön, banan och kakao. Trodde ni att min kärlek till kakao försvunnit bara för att jag flyttat? Iiiiiicke då. Ha en fin dag kåmpizar!!!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen