Paus i allt

Halloj alla skeppsråttor!!! Tänkte kika (eller snarare storma) in här och säga att jag har jetemiket att göra. Vaknade kvart i sju imorse, sprang ner till tvättstugan och körde fyra maskiner. Ok ok ok jag är så bra!!! Efter frullen och tvätten städade jag hela lilla lägenheten och bytte sängkläder ok ok ok jag är väldigt bra. Städade toan också asså shit vilken kvinna. Plugade lite, åt lunch och cyklade till skolan för ett snabbmöte. Sedan ner till stan för lite ärenden, sen turbocykling hem. Handlade lite, läste ett kapitel i Folkhälsorapporten och sen började jag leka med webbkameran. Hihihi lustigkurre AB. Har också ätit mellis (okej nu låter det som om jag äter hela tiden men det gör jag också ok fatta). Ska läsa två kapitel till och sen ska jag cykla till Friskis och skaffa gymkort innan skurkarna höjer priset. Det gäller att vara smartkurre AB. Hehe nu känner jag att hela texten spårade men vad gör väl det för jag ska också åka på tågspåren imorgon!! Hejdå så länge.

Dagens vinnare!!!! Är jag och du och du och du och du.

Mitt nya läppstift = kesella.

Men vaaa jag fattar inte?

Sen började jag skratta åt mig själv

Och då pillar jag på mig själv. Tydligen.

Glad för imorgon ska jag hem och på lördag ska jag få träffa massa människor som jag saknar!!

Emma Enöga.
Be happy!!!!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen