Översvämning i hjärnan

Tjoooohej. Har suttit still i princip hela dagen, så egentligen borde jag inte sätta mig här vid datorn. Men vad finns det att göra?? Det är mörkt ute och jag vågar inte gå ut på promenad. Vem vet vilka sorkar som smyger omkring här. Hehe nej jag ska inte bli innesittande hela vintern, men nu är jag helt slut. Hade föreläsningsfri dag idag, men klev ändå upp kvart i sju. Åt frulle och började genast läsa. Läste fram tills lunch, efter det gick jag ut på en parkbänk och gjorde en observationsstudie om passiv rökning samtidigt som jag försökte läsa om health promotion. Lite smått knepigt att hålla koll på hur många barn, vuxna samt cigaretter som förekom samtidigt som jag försökte förstå vilka faktorer som påverkas beteendeförändringar hos människor. Sen cyklade jag till skolan och satte mig på biblioteket. Där satt jag fram tills kvart över sex, med undantag för en kaffepaus och toalettbesök. Sen cyklade jag hem. Och handlade mjölk!!! Har varit utan mjölk bra många dagar så min gröt har varit tråkigare än myrornas krig på tv. Efter den stora shoppingrundan återstod det att laga middag och diska, och sen hamnade jag här. Med lite mörk choklad från Ikea. Kvatlitetstid för studenter.
Före och efter mördarpasset på bibblan. Vad söt jag är till höger (L) (L) Lägg till mig på msn!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sååå himla duktig Engan!!

2013-09-19 @ 00:12:07
Postat av: F

Du är sååå himla duktig Engan!!

2013-09-19 @ 00:12:18

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen