Ohana means family

Idag är det ingen vanlig dag. Idag är det en bra dag och en dålig dag. Världens bästa Firre fyller år = bra. Men hon åker till Hawaii i tre månader. Så glad för hennes skull men vet inte hur jag ska klara mig. Har aldrig varit borta från henne (eller någon annan kompis) i över tre månader. Ååååhhhhhhhhhh jag gråter stora floder. Men tacka vet jag Skype. I julklapp ska jag önska mig tillbaka henne och att hon aldrig mer ska rymma.
Så här glad var jag när vi skulle ut och resa tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snutte!!! Tack så jätte mycket för ditt fina grattis!!! Du är så söt! Vi kommer att klara det hör fint!! Och snart får vi höras! Jag sakbar dig! Puss 😘

2013-09-25 @ 19:03:22

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen