Ny vecka

God kväll på er. Här sitter jag och äter något som ska likna middag, hehehe. Idag är det som sagt måndag och vi hade föreläsning fram till tolv. Grupperna till vårt grupparbete lottades och jag känner mig faktiskt inte vettskrämd. Dessa människor verkar helt klart mycket mognare än människor på gymnasiet, så jag tror inte att det ska vara något problem att samarbeta i grupp. Sen drog jag hem och åt lunch och pluggade. Ja, försökte plugga åtminstone. Sen blev jag trött. Ja oj vad trött jag blev. Så då powernappade jag. Vid sju cyklade jag till skolan för att springa med Ida. Det var mörkt men sååå skönt. Trots att jag i princip såg lika mycket som en nyfödd kattunge = nada. Och imorgon ska vi testa på Crossfitness, det ska bli kuuuulish. App, det var derå.

Ps. Bara jag som längtar efter julen? Asså jag dör efter att få pynta i min lägenhet. Har redan planerat in allt i minsta detalj. Jag var så nära att sätta på julmusik igår men hejdade mig i sista sekund och bestämde mig för att försöka hålla mig åtminstone till november.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen