Makrillsallad 2.0

En uppgradering av förra makrillsalladen. Åt denna till middag häromdagen. Åh herregud jag fotar ju typ varenda måltid så jag har ingen aning om det var igår eller för ett år sen jag åt detta. Men jag har verkligen hittat en ny liten hobby. Kanske ska sluta skolan och börja laga mat här hemma. Fast nä, det är jättejobbigt att diska. Seriöst, utan diskmaskin. Ska nog börja äta gröten direkt ur kastrullen och dricka mjölk ur mjölkpaketet och kanske ändå börja äta maten direkt i affären så slipper jag betala. Plånkan is at home, typ.
 
I denna sallad hade jag i alla fall spenat, kikärtor, mathavre, makrill, fetaost, rödlök och ananas på sidan. Som en liten sol. Fint.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen