Ingen nolla längre

Ah men tjarå igen. Igår var det avslutning på rookieperioden. Det började med Studentolympiaden i stan med olika grenar. Jag ville ställa upp i några men jag vågade inte när jag såg motståndet. Så vida jag inte hade hemliga Pippi Långstrump-gener i mig så insåg jag att det nog inte var någon bra idé, haha. Lunchade på stan och vid halv två drog jag oh Amanda hem till mig. Där chillade vi lite innan vi fixade oss inför kvällen. Därefter cyklade vi till Ida för att sällskapa med några till en kille i klassen. Där var det lite förfest innan vi samlades med vår klass i en lokal. Först brände vi upp banden och blev förklarade ettor istället för nollor. Såååå kul!!!!! Sen var det ännu lite mer förfest innan vi gick till Kåren för fest. Landade i sängen strax efter tre med Amandis som sällskap. Och hur min morgon spenderats kan ni se några inlägg nedan. Och söndag idag = sista dagen innan allvaret börjat. Men jag är taggad. Som en igelkott.

Vid skolan på morgonen innan marschen till stan.

Ledda av en orkester.

Haha, folk kom liksom ut på balkongera för att fota oss.

Hej och hå.

En gren var Bungy Run.

Men de var lite för starka så allt havererade.

Sen var det typ Herren på täppan. Livsfarliga lekar, told you.

Och sumobrottning, tänk om man hade missat madrasserna och landat på stenarna.

Sen kom orkestern igen.

På kvällen innan vi cyklade till lokalen.

Burn baby buuuuurn.
Vid lokalen innan Kårfesten.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen