I väntan på det goda

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Men det har nu gått TVÅ veckor och EN dag sedan vi stod på min garageuppfart och sa hejdå. Det betyder alltså att jag inte har sett dessa två på TVÅ veckor och EN dag. Det är länge. Så nu har jag väntat tillräckligt. Och snart är dom här!!!! Wiiiiiie, jag längtar mer än till jultomten (vilket innebär att jag längtar mycket). Jag ska visa dom det bästa av Västerås. Synd bara att jag i princip uteslutande endast hittar till skolan. Och imorgon ska vi till IKEA och äta frukostbuffé för 29 kronor. Det bästa är priset. Det är såklart därför vi ska dit. Åååhhh, två dagar med dom är alldeles för lite men ändå så himla bra. Och nästa fredag kommer jag hem. Wiiie på det med!!!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen