Hemma igen

Tjolahopp. Kom hem för någon timme sedan och har hunnit packa upp och äta middag. Har haft ett par härliga dagar i Enhörna. Sushi, magont, äppelpaj, stan, springrundor, soppmiddag, val- och chokladpaj, träffat Sara och Miranda, filmkväll, svampjakt i skogen med Sara, kollat i tidningar efter julinspiration och promenader har jag hunnit med. Nu är det back to business i tre dagar, sen åker jag tillbaka. Haha, men jag vill så gärna vara med och fira Emmas 18-års dag, så det fick lov att bli ganska tätt inpå. Men inget mig emot, däremot morrar Ove inom mig. Nu ska jag fortsätta och kolla på Morgan och Ola-Conny, mina måndagsprinsar. Ha en bra kväll!

Redo för stan. Bra kvalle på bilden (hehehehe kvalitet alltså lol xDDDDD)

Blommor skare va.

Filmkväll!! Först skulle vi se Dumma mig 2, men den strulade så då blev det Madagaskar 3.

På jakt efter kantisar (kantareller alltsåååå) med Sara. Vi hittade inga. Nada!!!

Jag hade klätt ut mig till en björk.

Mammas goda sötpotatissoppa med lime.

Här tror jag minsann att ett ufo är på väg att landa.

Åååh, jag och Firren brukar alltid fota där </3333

Sådär ensam kände jag mig på min promenad.

I väntan på tåget hem. Tuff tuff tuff tåget kom sen.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen