Gårdagens festligheter

Hej hopp!! Igår var jag hemma hos Emma på födelsedagsmiddag för att fira hennes 18-års dag. Det bjöds på snittar som jag nästan föråt mig på, supergod mat och världens, asså världens, godaste efterrätt. Det var någon chokladkaka med after eight-glasyr och shiiiiit så gott det var. Massa prat och presentöppning hann vi också med. Hundra grattis till henne!! Var hemma omkring halv elva och då började jag visa Best of Morgan och Ola-Conny för mamma, pappa och vår granne som var här. Hahaha assååå ska till Ullared be om autograf.


Vattenmelon med fetaost, sjukt gott!

Snittar med lax och keso, no words needed.

Dukat för middaaaaag.

Presenter.

Emma luktar på doftljus.

Hehe nej, hon fick inte öl.

En del av det jag gav henne, grönt te och doftljus.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen