Festligt värre

Hade jättekul igår. Det började med middag, sång och prat. Det serverades potatisgratäng med falafel till icke köttätare och någon fläskfilé till köttätarna. Och hör och häpna - tre grönsaker!!!! En liiiiten gurkskiva, en liiiiten tomatkant och en liiiiten... nä jag har glömt vad den sista grönsaken var. Och till efterrätt äppelpaj med vaniljsås. Haha, ni kan ju gissa om jag behövde lätta på bältet efter maten xD xD xD xD Vid tio dukades borden undan och sedan blev det dans och musik till klockan två. Då cyklade jag racer hem och landade i sängen. Sjukt kul med sittning i alla fall!!

Preppar inför kvällen på skoltoan.

Mitt lilla armband som vissnade efter en liten stund.

Kristin och Ida :)

Glada...

... och taggade.
Min krans vissnade också så den åkte snabbt av.

Pusspåre.

Mot Kårhuset.

Våra faddrar klädda i grönt.

Invasion av bord.

Innan vi fick sätta oss skulle vi sjunga nationalsången, hehe.

Och så sjöng vi Lambo.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen