En vecka avklarad

Tjäna snäbäna. Ska strax sova, men innan det tänkte jag kika in här. Idag är det en vecka sedan jag blev avdumpad/avkastad/länmnad/övergiven av min moder här i Västerås. Kiddinnnnnn'. Nä men serri, det är en vecka sedan. Tiden har gått sjukt snabbt!! Vi har i alla fall kommit igång med föreläsningar, och det känns som att jag har valt helt rätt program. Nu återstår det bara att se om jag pallar att plugga. Alltså pallar direkt efter gymnasiet. Hursom, rookieperioden - a.k.a nollning - är i full gång och vi tvingas gå runt i snorgröna pannband. Har man inte på sig den så får man straff. En kille går sedermera runt i 1) grönt pannband 2) knallgul reflexväst och 3) kaninöron. Så jag fasar för det öde som väntar mig om jag tar av den. Annars leker vi lekar och hittar på andra aktiviteter. På lördag anordnas den första sittningen med Toga-tema. Zå zpännande. Här kåmer okså lite randåm bilder som jag har tagit under vekans gång för jag gilar att fotografera massa saker men jag har inte fåtat så jetemyket saker nu för jag har ju varit uptagen med annat om ni förstår det snela förstå jag orkar inte föklara jetemånga gånger för er oki?

Hederspris till de som vågade bita tag i ett äpple i den äckelpäckligapoolen.

Folkhälsorpogrammet och några från någon annan linje.

Skolish and the poolish.

Mmmmmm det är fint.

Här har vi en fin sol.

Plugga, plugg, pluuuuuugga.

Hälsa to the people!!! Bort med orättvisor.

Åhej åhå, här var det höst på g.

Jepp, jag ser tendenser till gult.
En till fin sol. Här i Västerås skiner alltid solen.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen