Utomjording

Hej gullegrisar, sockertoppar och raringar. Egentligen borde jag inte blogga för I ain't got time for min blogg atm, men här är jag ändåååå. Applåder applåder. Idag har jag varit i skolan och jobbat grubbarbete och tentapluggat. Vid tretiden cyklade jag hem och här har jag ätit mellis, läst Metro och tagit lite utomjordingsbilder. Vilket liv. Ska plugga lite till (bara pyttelite) och sen ska jag cykla till Friskis och gym... (hehe nu vet ni varken om jag ska gymma, gympa eller kanske gymnasieföreläsa eller gympasalsstäda.) Många frågor. Få svar. Men lite privatliv måste man ju få ha. Så skepp och hoj gullegrisar.

utomjordiskflicka_94 @ utomjordiskainstagram

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen