Seg lördag

Tjenixen. Trött som stryk, man har ju mått bättre om man säger så. Hade i alla fall en sjukt bra fredagskväll hemma hos Amanda som firade 20 år. Det blev pizza, världens godaste (och finaste!!) tårta och massa kuligheter. Men allvarligt talat så känner jag mig som en vrak på autopilot med lite för många ostmackor i magen. Hehe, säkert en årsförbrukning. Men ostmackor är gott okeeeeej!?!? Somnade strax efter fem och vaknade kring åtta, nedkyld av takfläkten ovanför mig. Jajaaaaa, sen åt vi frulle och hjälpte henne att städa lite och sen blev jag och Ida hemskjutsade. Här hemma plockade jag undan kläder, smink och disk som jag slängt hullerombuller igår. Såg ut som Tarzan haft aerobics här inne. Sen sov jag. En timme. Så jag är jävligt trött. Men solen skiner ute och att kolla på den ger mig himla mycket mer ångest så nu ska jag ut hejdåååååå.
Såhär känner jag mig och ser ut för tillfället. Som en svullen ekorre med kinderna fulla av havregryn. Söt.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen