Min söndag

Tjohej på er. Igår var det full rulle. Friskis på förmiddagen, sen hem för att duscha och äta lunch. Sen tog jag cykeln och försökte orientera mig till Erikslund shoppingcenter med hjälp av GPS. Cyklade fel lite då och då. Hade hörlurar och GPS-tanten sa typ kör åt nordost, jag baaa serjagutsomenfknkompasseller??? Till slut kom jag fram. Gick i affärerna flera timmar, hur skönt som helst när ingen stressar på en. Bland annat spanade jag in Rustas julpynt, wiiiiiie. Och hittade en ny favoritbutik, dock står namnet i någon snirklig textstil så Emma 85 år kan inte läsa den!! På kvällen lagade jag middag och sen kollade jag på Now You See Me. Den var bra. Det var dagen också.
Asså dessa fina höstträd. Tröttnar aldrig på att ta bilder på dom älsklingarna!!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen