Min lördag

Hej hopp!
Igår var ju min familj och hälsade på. Vi började dagen med att lasta ut fem ton grejer som jag skulle ha. Det var allt från vinterjacka till galgar till kokosolja och paranötter. Efter det åkte vi till Erikslund shoppingcetner. Där gick jag på Ikea medan de andra fikade ochs en kollade vi i lite andra affärer. Efter det åkte vi och köpte en micro till mig (tjohoooo slipper göra gröt på spis) och sen storhandlade vi. Eller storhandlade i relation till utrymmet i min kyl och mina skåp. Därefter rejsade vi hem, packade upp allt och sen åkte vi till centrum. Där gick vi och åt thaimat, eller något som åtminstone likande thaimat. Slutligen avslutade vi dagen med att fika prinsesstårta hemma hos mig. Två satt på stolarna, resten på min golvmatta. Haha, men det var mysigt. Sen åkte dom hem. Det var lite tråkigt. Men då gick jag och köpte blommor och städade lite i min lägenhet. Dränkte mina sorger liksom.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen