Lördagslyx

God eftermiddag damer och herrar. Har flängt runt hela dagen men nu äntligen har jag lite paus. Började dagen med apagod frukot och att lyssna på Kristian Gidlunds sommarprat. TIll frukost blev det naturell lättyoghurt, banan, müsli, mandel, kokosflingor och kakao, en halv avocado, frukt- och nötboll, te och ett glas vatten. Efter det cyklade jag till gymmet, sen cyklade jag hem. Ok jag gymmade på gymmet då. Duschade i femhundramijljonerstriljoners år och åt världens godaste lunch (bilder kommer, håll tillgodo). Sen promenerade jag till stan med Economistas pod i öronen för att köpa en cykellampa. Min är nämligen trasig och det blir femhundra spänn i böter om farbror polis kommer på mig. Men jag tyckte instruktionerna var alldeles för krångliga, plus att man behövde en skruvmejsel för att få upp lampan. Och har jag en skruvmejsel?? Nej, jag använder sax om det är något som behöver skruvas. Så jag sket i lampan. Jag ska cykla med min ficklampa i munnen tills pappa kommer och räddar mig. Så det så.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen