Himlen tur och retur

Igår kväll begav jag mig hem till Tina för chokladprovning med henne, Kristin och Helena. Var jättetaggad och hade längtat hela veckan efter detta. Oh. My. God. Tina är verkligen en gud på att göra choklad. Det var helt ärligt den godaste chokladen jag någonsin smakat. Först fick vi fyra olika chokladbitar, tre mörka med havssalt, paranöt plus kaffesmak i den sista. Sen även en vit med kokos och mango. Därefter gick vi över på fyra bollar som hade döpts till Sweet Greens, Golden Berry, Dark Blueberry och Cocoa Fig. Asså så sinnessjukt gott!!! Och den gröna var jättespännande, det var dadlar (tror jag), pistasch, hampafrön, vetegräs och björksocker. Kanske något mer, lite oklart. Aaaah, om ni tror att ni har ätit god choklad så får ni tänka om. Åtminstone om er chokladprovning endast sträcker sig till Marabou Premiums mörka choklad som min gjorde innan gårkvällen. Alltsammans avslutades med en kopp chokladte. Hade verkligen en sjukt trevlig och god lördagskväll och hoppas ni hade detsamma. Annars får ni en andra chans idag.

Kommentarer
Postat av: Lena Runesson

Avundsjuk.
Roligt att ni fick en trevlig kväll.
Fina bilder och det ser väldigt gott ut.

Svar: Åh, jag förstår dig! Du har en väldigt, väldigt talangfull dotter när det kommer till choklad... och mycket annat :)
FiXiT Enhörna

2013-10-21 @ 21:02:46

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen