Grön nitlott

Okej, jag försöker frenetiskt intala mig själv att man måste våga för att vinna, annars bryter jag ihop. Jag vågade, men jag vann inte. Absolut inte. Ville experimentera lite till mellis idag, så jag gjorde en smoothie som jag tänkte skulle smaka bra. Eller i alla fall okej. Hällde upp det och fixade fint och allt. Men fyfan alltså, det var typ det vidrigaste jag någonsin utsatt mina smaklökar för. Naturell yoghurt, bladspenat, äpple och två broccolibuketter. Råa. Jag försökte verkligen få ner den. I panik hällde jag ner havregryn för att försöka dämpa smaken. Men broccoligröt, hur gott?? Så då rusade jag och hämtade kokosflingor, men exotisk broccoligröt, hur gott?? Det slutade med att jag höll för näsan innan jag tvignades springa till toan och spotta ut det. Buuuuh så äcklig den var. Det värsta är att jag säkert aldrig mer kommer kunna äta broccoli eller ens kolla på min gröna matta utan att få kväljningar. Men ja, som sagt, våga för att vinna. Men jag avråder er starkt från att göra samma misstag som jag. Go green. Men inte på det här brutala sättet.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen