Gasen i botten

Jag förstår om ni har drabbats av X antal panikångestattacker under min frånvaro, men don't worry, här är jag. Det var full rulle igår helt enkelt. Frulle - gym - lunch - plugga med Tina - middag - inventera på H&M med Tina. Hihi det sistnämnda var spännande, fast efter det jag jag sjukt galet trött i benen och det enda jag hörde var piiiiip i mitt huvud.

Idag har det däremot varit full rulle 2.0. Alltså ännu mer (wow tänker ni, om inte så tänk så!!) Har ringt samtal till tandis, tvättat hundra maskiner (ok tre), dammsugit och skurat, torkat damm, strukit, bytt sängkläder, cyklat till skolan och lämnat in vår rapport, pluggat lite, handlat, tvättat speglarna och städat toan. Assååå skittråkig dag om ni hajjjaaar. Men nödvändig. Imorgon ska jag åka hem så då blir det lyxhotell och all inclusive. Det behövs, så slipper jag äta havregryn och vatten som kvällsmål för att jag inte har något annat. Haha tragisk historia. Jajaaaa, nu känner jag att detta inlägg blev längre än två marathon. En sak återstår innan jag ska slänga mig i sängen och kolla repris av Svenska Hollywoodfruar - Friskiiiiis.

 Såhär kan det se ut när man inte har någonstans att hänga kläderna på tork.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen