Fredagsmiddag

Tjohooo. Ska strax skutta i säng. Precis som min stora idol Lilleskutt skulle ha gjort. Dagen har bjudit på pluggeliplugg. Försökte göra en powerpoint på brorsans ena dator för min är hemma och pappas strulade. Asså omg vad seg den var. Tog typ ett sekel att starta den och sen tog det minst ett millenium att stänga av datorn. Menmen. Sen fick jag med mig Axel på en springtur också, det var trevligt. På kvällen åkte jag och några hem till Patricia för att fira hennes födelsedag och ha en inflyttningsmiddag samtidigt. Det bjöds på jäääääättegott småplock och apagod efterrätt. Hade en underbar fredag. Jag och Sara hade köpt en blombukett, shower gel, body lotion och hjärtskålar till lille födelsedagsbarnet. Hihi det var kul, fick mig att längta ännu mer till julafton.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen