Europeiska huvudstäder

Sitter, i brist på annat vettigt att göra, och kollar igenom mina bilder. Måste typ säkerhetskopiera alla, för skulle de försvinna skulle jag dö bokstavligt talat. Så många minnen alltså. Har bland annat kollat på bilder från alla mina resor och åh vad jag älskar att resa. Både solsemester men också till städer. Här nedan är några bilder från alla huvudstäder i Europa jag besökt, med undantag för Stockholm och Köpenhamn. Alltså jag har varit där, men har ingen bild. Är så himla apataggad på Rom så ni fattar ickeeeee.

Paris i maj 2010 med min konfirmationsgrupp. Fast vi var bara i Paris två dagar, resten av veckan på ett ställe som hette Taizé.
London med pappa november 2010. Det var då jag föll handlöst för London och har varit lojal ever since.

Budapest med ettorna i april 2011. Grym resa. Glass är också gott.
Madrid med pappa och lillebror påsken 2012. Hade fått ett resestipendium från skolan.

London igeeeeen!! Denna gång maj 2013 med några från min klass som läste internationell ekonomi.
Helsingfors, hur många gånger som helst eftersom jag har släkt inte så långt ifrån.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen