Ny blogg gott folk

Denna blogg har varit mig trogen i mååååånga år. Okej nu låter det som är jag är 60 bast typ. Ok nu låter det som att jag är tolv när jag säger bast. Crazy. Men i alla fall, jag kände att en förändring skulle sitta fint. Så jag ville byta bloggportal, ah ma gaaaad tänker ni. Men jag känner att denna blogg är lite för bloggaktig och jag ville ha lite mer hemsideaktig, om ni hajar. Så jag har nu hållt på och pillat och trixat och äntligen blivit nöjd. Bytte till forme.se och där heter jag emmaengstrom.forme.se. Det bästa är att man kan ha enooooorma bilder, plus att jag älskar den stilrena designen. Inte lika mycket småkraffs. Så klicka HÄR för att komma till min nya blogg och börja följa med däääär istället. Nu finns bara ett inlägg men mer kommer så adjö gossar.
 
NY BLOGG HÄR!
 
Denna blogg kommer dock finnas kvar i evigheters evigheter. För när jag blir gammal och dement ska jag läsa den och då ska jag tänka jaha men oj var jag troll på halloween och jaha oj varför fotade jag min mat hela tiden och jaha oj bröt jag sönder kvistar från levande träd??

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen