Visste ni att..?

- Det jag är allra, allra, allra mest rädd för, är att någon i min närhet ska gå bort.
- Jag har inte ätit komjölksprodukter på snart en månad, men ska börja igen på måndag. Tjoho!!
- Jag älskar att promenera, sova i nytvättade lakan, grillad mat och sommarkvällar.
- Jag är väldigt känslig.
- Ett sommarjobb är kirrat, wiie.
- Det gör mig galen med folk som inte tänker på någonting annat än dom själva och deras intressen.
- Mitt favoritprogram är Ola-Conny och Morgan.
- Jag är totalt, hjälplöst och oåterkalleligt förälskad i kakao och pesto.
- Jag kan äta alla nötter förutom hassel- och jordnötter.
- Bada bastu är min grej.
- Glass i alla former är min absolut största last.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen