Skiva igår

Hajhopp!!!!! Äntligen fredag, så skönt. Hade mitt sista prov idag vilket känns underbart. Jäjää hade skiva igår och det var skitkul!! Det var på Pure vilket var helt ok även fast dansgolvet var i myrformat och vakterna var fan bittrare än min allra mörkaste choklad. Kom dit vid sju och efter lite mingel och äckepäckel välkomstdrink var det middag. Väldigt gott trots att salladen, eller salladsbladen för att vara exakt, var så små att jag behövde använda mitt förstoringsglas som jag hade tagit med i nödfall. Sen blev det i alla fall utdelning av "Klassens..." och jag kan nu titulera mig som duracellkanin. Obs är inget dampbarn. Elllller??? Lol :P Så småningom blev det dans resten av natten. Hade inte mobilen på mig vilket innebär att Jesus var en flitigare fotograf än vad jag var igår. Men en ynka liten bild på min outfit har jag lyckats ta och får stoltsera med den. Bra dessutom att kvaliteten är myrornas krig III.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen