Promenad i solnedgången

Haha klyschigt värre. Så var det inte riktigt då, men underbart kvällsväder!! Efter jobbet åkte jag hem, slängde i mig mat och sen begav jag mig ut på en kvällspromenad med my homie. Vi gick. Och sen gick vi lite mer. Och lite mer. Till slut var vi klara. Det var jetekuuuuul!! Annars har jag duschat en idag-tänker-jag-inte-på-miljön-dusch. Den var härlig!! Sen har jag ätit kvällsmål, det var ännu härligare. Och nu ska jag blåsa håret innan jag ska hoppa i säng. Har sovit konstigt dom två senaste nätterna, jag typ vaknar av mig själv sittandes flera gånger under natten. Framför allt runt två tre. Skäääry shit asså. Har dessutom läst att det kan bero på att något spöke stirrar på mig. Aaaargh borde inte vara så skrockfull men bättre det är smockfull. Trolololol.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen