Motivation och belöning

Tjabba tjena hallå. Kom precis hem, har varit en snabbis på stan för att lämna tillbaka en bok jag använt i mitt fördjupningsarbete i samhälle. Fatta att jag betalade för att få hit bokjäveln eftersom den inte fanns på vårt bibliotek. Ma gaaad om min lärare ändå visste detta. Kanske ska lägga till en fotnot på slutet där jag redogör för miraklet. Jaja, köpte nytt te också. Mamma lär nog inte bli så glad eftersom halva skafferiet är fyllt med mitt te, men det gröna teet är slut så kände för att fylla på lite med den färgen.

Sist men inte minst köpte jag min favorit alla kategorier - kokosnötvatten. Okej känner att vi först måste ordna upp det här. Först kommer kokosnötvatten, sen kakao och SEN pesto/senap/kokosflingor/mörk choklad/havremjölk/kokosflingor/skummad mjölk/Ola-Conny och Morgan. Hursomhelst, det fick agera belöning efter historiepresentstionen och som motivation till att skriva klart två arbeten och lämna in idag. Och det som återstår där är uppskattningsvis tre rader så det ska jag nog klara av. Hej så länge.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen