Min valborg

Åkte som sagt in till stan igår för att fira valborg. Var hemma hos Filip med en drös människor och världens sötaste hund. Vi grillade (ok jag grillade ingenting mer än att lägga kycklingen på grillen), pratade, spelade lite spel och hade det supertrevligt. Fast alla var typ skittrötta, åtminstone jag som började gråt över överkörda yoghurtburkar. Hehehe lol internt på hög nivå!! Sov över och vaknade ganska tidigt idag. Efter frullen promenerade jag och Sara ner till stan och tog bussen hem. Här hemma har jag förberett inför morgondagens prov, jobbat med årsredovisning och marknadsplan PLUS pluggat matte. Helt enkelt haft hjänrcellsmassaker.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen