London del 2

 

Fick fina Skittles-tygpåsar på mässan. Och i där slängde dom massa tuggummin :)

Hade av någon anledning bytt kön under mässan och gick under titeln Mr Engström.

Oxford Street och två tanter.

Random bild.

Utanför Svenska Handelskammaren, precis klara.

Story Part Two om mitt kaffe som jag gjorde på mässan. Skitgott, plus att jag bad honom hälla i lite vaniljsirap. Trololol.

En frukost, förmodligen dag två. Att äta hotellets (a.k.a. fängelsehålans) frukost var det inte att tala om. Hade varit som en bestraffning.

Tower Bridge. Njöt tyvärr inte så mycket av denna sightseeing då mina fötter var mördade. Att gå i Converse flera timmar om dagen är inte särskilt bekvämt, tro det eller ej. Dessutom var jag vrålhungrig, som vanligt.

Big Ben. Och ja vi hörde kvart i tolv slaget. Ballt eller hur??? #allavillvaraminkompisnu

London Eye och massa människo-eyes.
Hejhej.

Det obligatoriska turisthoppet. Min tröja ville också hoppa lite. Lite för högt upp möjligtvis.

Inne på Mason and Fortnum med sjuuukt mycket fint te, kaffe, choklad och bakelser. Men jag köpte icke något.

De hade pepparkakor med fin frosting på. Såna ska jag göra vid jul.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen