Kollat fotboll

Hejeee. Har hunnit kolla på minibrors fotbollsmatch. Det gick väl sådär. Kollandet alltså. Hade solglajjer så jag såg inte så mycket vad som hände och sedan la jag mig på gräset och solade. Kollade inte ens klart innan jag sprang iväg på en springrunda. Och därmed var det klart att jag inte är född till någon fotbollssupporter. Har i alla fall duschat nu och ätit lunch så nu är det bara att glassa vidare med lite mattteeee och historiiiiia. Wiiiiie!!! #loveschool #plugghorse #leverföratträknaintegraler Oki nu ska vi inte vara sådana. Efter morgondagen återstår endast matte nationella, prov i internetionell ekonomi och en svenskaredovisning. Sen är jag KLAAAAAAAR.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen