Home party

Nementjena. Har varit fullt upptagen idag. Pluggade imorse och vid tolv åkte jag och Sara hem till vår käre kompis Patricia då hon ordnat ett home party med Victoria's Secretprodukter. Haallelujah vilket litet himmelrike. Luktade tills jag fick ont i huvudet. Dessutom fanns det massa färsk frukt, bland annat jordgubbar. Så gott. Köpte till slut två body mists som jag visar sen. När jag kom hem frågade mamma om jag ville på en cykelrunda och det ville jag. Blev en 11 kilometersrunda med promenad i skogen och stirra på kossor inkluderat. På hemvägen var jag så hungrig att jag skulle kunna ha slukat ett berg och tre kottar på det. Så då lagade vi en liten buffé som vi nu ätit med stor aptit och två bestick.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen