Hejhej

Har jeteeeeetråkit för jag väntar på att det ska ha gått en timme sen jag åt mat så att jag kan ta min springrunda utan att riskera att drabbas av akuta magproblem och måste amputera bort magen. Det blir ju jeteeeeejobbigt för vart ska min mat som jag äter då ta vägen???? Måste jag knyta fast en sopsäck runt min hals så att maten ramlar ner där istället för att falla direkt ner på benen? Måste jag be om hjälp varje gång jag önskar förflytta mig? En som tar överkroppen (utan mage såklart) och en som tar benen? Kommer benen sitta ihop eller måste vi ha ytterligare en person som bär det andra?? Frågorna är många. Jobbigt utan mage asså. Ps. Alla som tycker jag är fin här kommenterar och säger det. Tack lovers <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag tycker du är jeteeefiin<3

2013-05-24 @ 20:45:40
URL: http://anniesporre.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen