Going back jaooooo

Sååå glad!!! Som ni kanske listade ut ska jag åka till London på onsdag. Blev spikat igår med ganska kort varsel. Hur som haver så är det en skolresa i kursen Internationell Ekonomi. Egentligen fanns det bara fem platser och jag hamnade som andra reserv, men mitt horoskop i ELLE hade skvallrat om att jag skulle vara bortrest i mitten av maj så något mirakel var ju tvunget att hända. En hoppade av och förstareserven ville inte åka, så då var jag på tur. Scooooore säger jag bara. Är så sjukt taggad, och eftersom jag tror vi ska få ganska mycket fritid är jag redo att våldgästa Forever21, Primark, New Look, Top Shop, Victoria's Secret, Starbucks, Harrods, Selfridge osv osv osv. Mitt mål är att hitta studentklänning, det skulle ju vara underbart. Senast jag var i London var för tre års sedan tillsammans med pappa, så nu tyckte väl ändå högre makter att det var dags att åka tillbaka. Tjooooooooho.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen