Besök på Scania

Igår var det måndag - en underbar måndag!! Cyklade till skolan med Firren vilket var superkul :) Skoldagen gick snabbt och det var dessutom god mat i skolan. Vid tretiden tog jag min sikkel ock sikklade till Gröndal för ett besök på Scania med många fler treor. Ååååh det var såååå kul!! Vi fick åka terrängbil plus att jag körde 6 km buss på deras democenter med Sara som passagerare. Sen körde jag värsta lastbilen i skogen. Till slut bjöds det på en sjukt god grillbuffé, fanns hinkvis med senap liksom. Strax innan sju cyklade jag ner till stan och jobbade innan jag äntligen kunde bege mig hemåt. En underbar måndag helt enkelt.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen