Välkommen vår

Efter skolan idag passade jag på att ta lite frisk luft så jag gick ner till stan istället för att ta bussen. Ja hör och häpna mina ben klarade av den sträckan!! Väl på stan handlade jag lite mellis innan jag gick till bibblan. Mycket olyckligt är dock det faktum att salladen (från Coops salladsbar) smakade värre än stuvade mördarsniglar. Tomaterna var apavidriga och ägget kompakt och unket. Majsen var pensionerad sedan länge och avocadon övermogen. En nitlott för 30 kronor helt enkelt. Efter ett tag kon min lillebror och gjorde mig sällskap i pluggandet och efter några timmar gick jag för att jobba. Och nu ligger jag här i sängen och undrar vem Jesus hade till simlärare eftersom han kunde gå på vatten. Adios amigos.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen