Slutkörd

Hej.
För er som inte är intresserade av min dag var god hoppa ner till sista ordet. Idag blev det tidig uppstigning för mig och Emma. Åt frulle och efter det åkte jag till Friskis och hon skulle plugga. Körde kondition med målet att svettas mer än jag gör i bastun och det lyckades jag utomordentligt bra med. Om någon av er råkade se mig då ber jag om ursäkt för eventuella ögonskador. Åkte hem och åt lunch och tog en jättelång dusch. Har även använt mina symaskineskills och sytt upp min skjorta som hängde ner till fötterna. Sedan har jag promenerat till Ica och handlat ingredienser till mina bars och till knäckebrödet som för tillfället är i ugnen. Vilken liten bagare jag blivit idag!! Sen har vi även hunnit fira min lillebror som fyller hela 10 år idag. Grattis till den pricken.
Hejdå.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen