Rapporterar från soffan

God kväll. Sitter i soffan och chillar. Blev en timmes löpning med min Firre och innan det testade jag på ett par träningsvideor jag hittade på Youtube. Det var verkligen bra och roliga övningar. Dock inte lika bra att min mamma låg och sov i rummet under mig så vågade inte hoppa omkring allt för mycket med tanke på min smidighet (i princip obefintlig). Sedan har jag hunnit med att njuta av en kalkonsallad och bada bastu. 85 grader, minst sagt hett!! Dessutom tog jag med min bok in dit så glömde typ bort tiden. Ut krälade ett utarmat och torrt russin. På gränsen till allvarligt värmeslag. Men klagar inte, är ju trots allt halvfinne. Annars hade jag lätt tagit 170 grader.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen