Nu är det helg

Japp tänkte bara förtydliga det om någon missat det. Började denna internationella kvinnodag med att försova mig 45 minuter. Bra start där. Fick göra allt dubbelt så snabbt vilket gick riktigt fort. Som en kanonkula for jag runt mellan mitt rum, badrummet och köket. Men dagen blev bättre, så pass bra att vi fick sluta tio över tolv istället för tjugo i tre, ah den lyckan. Eller vi fick egentligen fria händer att jobba var vi ville men jag tänkte inte jobba internationell ekonomi utan på beachbody 2013. Lol.

Drog till Friskis och slog personligt rekord i både distans och tid på crosstrainern. 9,25 kilometer haaaaayaaa (ninjaglädjerop). Körde lite styrka innan jag åkte hem. Har duschat och sen tagit tag i ekonomin. Har ju liksom priiiiov piiiå iioonsdag.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen