Middag och utgång

Men tjenaaa här dyker jag upp igen som en liten överraskning. Igår var det full rulle och gasen i botten hela dagen. Klev upp tidigt, städade graderob och byrå, slängde massa kläder och vek om lite fint. Sedan kom Sara och då var det bara att sätta igång med att preppa för kvällens bravader. Det blev middag med tjejerna från klassen för att fira mig och Sara och efter det åkte vi (läs sex personer) upp till Stockholm för utgång. Det blev Tivoli igen, eller asså det är inte att jag har stammiskort där eller är bästis med vakten, utan det var där jag var sist jag var ute också. Hade i alla fall en jättebra eftermiddag/kväll/natt med massa härliga personer. Landade i min säng närmare halv fyra eftersom jag var duktig och borstade tänderna och tog bort sminket!!!!!! (Bra Emma)
 
Idag skiner solen men jag har massor att plugga. Och att plugga ute = noooope. Om jag inte vill springa och jaga alla papper som åker omkring i stormen.

Började kvällen med middag - tacopaj, broccoli- och ädelostpaj och sallader.

Och Sara hade kirrat partyglas med sockade kanter.

Efterrätten, Heavenly Hash Ice Cream, om det säger er något.

På väg hemåt, om det inte syns, haha.

Jo, det gör det nog. Söta ändå.

Förra gången var temat mörk choklad och muffinsformar, denna gång blev det SPA och skönhetstema.

Asså tro inte att det är jag som beordrat temat.
Det bara blev så. Tack så jättemycket alla! ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen