Let the fredagsmys begin

Äntligen fredag, veckorna bara flyger iväg vilket betyder att veckorna till studentskivor, friidrottsdag (taggad ja), bal, studentlunch och självklart studenten närmar sig. Idag hade jag en ganska lång dag i skolan, till halv tre. Haha okej den var visst inte så lång men från och med nu ska vi börja gå till 16.10 på fredagarna så jag har redan hämtat ut antidepressiva mediciner. Hehe. Efter skolan åkte jag till gymmet för att låta ben och gäddhänget jobba. Och det gjorde dom. Åkte hem, duschade och städade lite på rummet innan jag parkerade mig själv vid matbordet för att ta del av kvällens thaimat. Mycket gott. Och nu har jag bytt parkeringsplats till soffan och här lär jag bli kvar hela kvällen. Väntar dessutom på att min mörka choklad ska göra mig sällskap.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen