Ineffektiv dag

Hade sovmorgon. Åkte till skolan och hade klassråd. Sedan svenska för de som inte haft sina tal, för övriga - dit jag hörde - väntade texthäfte inför nationella provet. Men vad gjorde jag?? Jo jag läste i min bok. Helt fast i den. Tog till och med den in på toan tidigt imorse. Ja hela skoldagen var onödig. Efter det åkte jag i alla fall till Friskis och gjorde lite nytta för en gångs skull. Här hemma har jag lämnat in en grej i projektarbete, förätit mig på diverse livsmedel och tonat håret. Världens tråkigaste inlägg men mina kreativceller har begått självmord eller blivit kidnappade. Vilket av det vet jag inte och jag bryr mig inte heller. Är trött.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen