Banana waffles

Pluggade jag när jag sa att jag skulle det? Svar: nix. Jag la mig på sängen och lekte med mobilen. När klockan blivit halv sju var jag hungrig så jag bestämde mig för att inviga vårt nya våffeljärn som för övrigt sög apa för alla som gjorde våfflor efter mig. Slopade i alla fall pulversmeten eftersom bara innehållsförteckningen leder till ögonskador. Haha där var jag kul. Blandade ihop en smet på bland annat banan, kokos, kesella, ägg, havregryn och bakpulver. Alltså jag lovar, de godaste våfflorna jag någonsin ätit!! Lyxade dessutom till det genom att ringla lite vaniljsoyayoghurt över dom, och sen serverade jag dom tillsammans med färsk ananas och melon. Underbar kombo!!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen