Studentbal 2013

För er einsteins som läste förra inlägget så förstod ni nog att vi hade studentbal i fredags. Balen ägde rum på Taxinge Slott, så det levde verkligen upp till uttycket "en bal på slottet". Det bjöds på mingel, god mat, rolig underhållning, trevligt sällskap och även dans. Helt klart ett minne som jag kommer bära med mig länge. Åtminstone tills mitt bröllop för då kommer detta framstå som rena barnleken i jämförelse. Jaja, jag varnar er för väldigt många bilder.

Ok, hur snygg bil fick inte jag åka???? Mitt lilla bilhjärta dregglade.

Jag och Dino, precis innan vi åkte hemifrån.
Och här anländer vi till Taxinge.

Och nu har vi klivit ur bilen. Lite smått awkward eftersom alla stod och stirrade.

Minglar med min pingla!! Fotot taget av Häääänäääh.
Redbull, ger dig viiiiiiiiiingar.

Alla hade så fina långklänningar. Okej, en tjej hade inte klänning.

Ma brathers from tha same mather.

Skåååååååål.

Min finafina familj. Asså inte alla på bilden!!!!!

Hahah Axel, katastofmin.
Mina fina Primarknaglar. Majoriteten har dock lossnat nu.

Fina Sara och Tim.

 Fint dukat. Japp vet inte vad mer jag ska säga.
Till förrätt blev det caesarsallad. Mycket gott.

Till huvudrätt blev det fläskfile black and white. Fläskfilén var helt ok, hatar bearnaisesås och den andra såsen var ingen höjdare. Salladen var tråkig. Potatisen var god. Det röda smakade kalops. 3 av 5 toasters.
Haaaallelujah detta var en fröjd för smaklökarna såväl som ögonen. En enorm bit kladdkaka som var otroligt rinnig. Hade nästan räckt för ett helt år framöver. Sjukt god, 8 av 5 toasters.

 Lite paus. Hämta andan innan dansen liksom.

Johanna hade en superfin klänning. Jerry var stilig han med.

Klara och Camilla, hur snygga??

Bea och Johanna. Asså Beas hår var sååååå fint.

Spegelbild på bal - helt rätt.

Baren öppnade så småningom.

Disco på slottet jaooooooo.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen