På fredag smäller det

Kan fortfarande inte fatta att det bara är fem dagar kvar tills jag och min partner in crime sätter oss på planet mot varmare breddgrader. Är så sjukt taggad!! Och jag kan ärligt säga att vi båda förtjänar den här resan så himla mycket, så jag känner på mig att detta inte kan sluta annat än perfekt. Det blir liksom som en belöning plus en möjlighet att ladda våra urladdade batterier till max igen. Ps. Om ni vill följa med är det OK att hyra en plats i min resväska. Det finns risk för att det blir lite trångt och jag söker därför en icke-klaustrofobisk medresenär. Ps2. Detta är inte bilder från Cypernresan eftersom jag inte har en framtidskamera, utan från Alanya förra året, då vi åkte med våra andra partners in crime.



Kommentarer
Postat av: F

Underbara tider du! Längtr såååå mycket! 😘

2013-06-10 @ 18:56:18

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen