Mysig onsdag

Tjatjatja. Igår var det onsdag vill jag upplysa alla dagvilsna sommarlovsnjutare om. Jag jobbade förmiddag och när jag kom hem var jag som väntat helt död. Så jag sov middag, heheeeeee. Sen spelade jag Mastermind med mamma för att kolla om det fortfarande bodde kvar några fungerande hjärnceller. Det gjorde det, även fast de flesta flytt. På kvällen, efter min bloggmassaker, cyklade jag hem till Firris och hade en myskväll. Vi åt toast (jag experimenterade med banan och kakao, en hit), kollade på Lillebror på tjuvjakt (hahaha herregud) och var allmänt coola. Kvällens blä var dock en stor fet spindel i badrummet som Miranda slängde ner bland de vikta handdukarna istället för att döda. Så efter det vägrade jag äntra toan med risk för plötsliga spindelanfall.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen