Mina sommarplaner

Äntligen har jag sommarlov, eller sommarledighet som jag har blivit beordrad att kalla det. Eftersom jag har fått jobb på Lillängens äldreboende i åtta veckor under sommaren kommer jag huvudsakligen hänga där och knega. Däremot har jag lyckats klämma in planer på en sista minuten om en vecka, wihooooo. Jag hoppas verkligen det blir av för sol och värme är vad jag behöver just nu. Annars är sommaren rätt oplanerad eftersom jag ännu inte fått en spikat schema. Men jag hoppas klämma in lite spontantripper och andra roliga saker under dagarna. Och eftersom jag eventuellt flyttar till Västerås i höst för att plugga blir det eventuellt att rodda med sånt också. Vad har ni för planer???? (Onödig fråga eftersom ingen ändå svarar men jag leker att jag är populär och att det kommer trilla in miljontas med svar här. OKKKK???)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen